Reklamáció
A reklamált termék visszaküldése előtt kérjük győződjön meg arról, hogy nem az alábbi hibák egyikéről van szó:
A termék tulajdonságának változása nem minősíthető termék hibának az alábbi esetekben:
- a jótállási időszak alatt kopás, nem megfelelő használat, vagy helytelen kezelés következtében kialakult változás
- a termék anyagának természetes tulajdonságának köszönhető változás
- a vásárló vagy harmadik fél által okozott bármilyen károsodás, vagy más nem megfelelő beavatkozás következtében keletkezett változás.
Ha a terméket reklamálni szeretné, kérjük:
- töltse ki a "Reklamációs űrlapot" és mellékelje a reklamált termékhez a vásárlási bizonylat másolatával együtt.
- A terméket készítse elő és csomagolja be biztonságosan a szállítás közben kialakult sérülések elkerülése érdekében. Az így kialakult kárért nem felelünk.
- Az elkészített csomagot ne postázza, mi küldünk futárt. Ennek érdekében lépjen velünk kapcsotalba e-mailben vagy telefonon, egyeztetés céljából.
- A termék beérkezése után a hivatalos márkaszerviz technikusok átvizsgálják és ha megalapozottnak minősítik gyártási hibából adódóan a károsodást, akkor a terméket megjavítják vagy egy új termékre cserélik.
- A reklamációs eljárás során folyamatosan tájékoztatni fogjuk a reklamációs eljárás fejleményéről
- A reklamációt mindig a lehető legrövidebb idő alatt, legkésőbb 30 napon belül megoldjuk